PRŮBĚH A ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

 

Jakmile obdržíme Vaši objednávku, přijde Vám na email její automatické potvrzení (kontrolujte si, prosím, i spam nebo nevyžádanou poštu). Pokud jste potvrzení neobdrželi, nebo jste email zadali špatně, informujte nás, prosím, emailem a my Vám potvrzení přepošleme.


Zboží, které máme skladem a jehož objednávku obdržíme v pracovní dny do 10. hodiny dopoledne, expedujeme ještě týž den. Pokud jste zboží, které je skladem, objednali během víkendu, či státního svátku, expedujeme jej nejbližší pracovní den.


Matrace, které skladem nemáme, je nutné zadat do výroby. Doba dodání je v tomto případě uvedena přímo v potvrzení objednávky, nebo na webu u matrace, kterou jste si objednali.
V případě zakoupení atypického rozměru matrace, nebo jakéhokoliv jiného zboží, u kterého se jedná o zakázkovou výrobu, je nutné zaplatit zálohu alespoň 50% dopředu. V tomto případě zadáváme zboží do výroby až po uhrazení zálohové platby. Zbylou částku je možné uhradit na dobírku. Samozřejmostí je i možnost celé platby předem.


Jakmile nám z výroby nahlásí, že je Vaše objednávka vyrobená a připravená k expedici (toto se dozvíme vždy pouze jeden den předem), informujeme Vás o tomto emailem. Následně je objednávka předána externímu přepravci a ten Vám zásilku během následujících pracovních dnů přiveze.

Prosíme Vás, abyste si při převzetí zásilku řádně zkontrolovali - zda nemá porušený obal a není jinak poškozená. V tomto případě zásilku buď převezměte s výhradou (tzn. sepište s kurýrem zápis o škodě), nebo ji odmítněte. V obou případech můžete pořídit i fotografie, určitě nás však následně o poškození kontaktujte emailem nebo telefonicky a celou záležitost dořešíme.


I když se nás často ptáte na stav Vaší objednávky, nejsme schopni Vám říci nic bližšího. Pokud nemáme z výroby nahlášenou expedici, je Vaše objednávka stále ve výrobě. Vzhledem k současným velmi náročným podmínkám díky pandemii Covid 19, se většina objednávek expeduje až ke konci termínu, který máte uveden v potvrzení objednávky.


I když se ve výrobě snaží zpracovávat objednávky co nejrychleji, může se stát, že se objednávka díky celkové situaci na trhu o pár dní zdrží. Buďte tedy, prosím, trpěliví.


Děkujeme za Vaši vstřícnost a pochopení.