EXPEDICE OBJEDNÁVKY / OSOBNÍ ODBĚR

 


Všechny naše objednávky expedujeme prostřednictvím dopravních společností – nejčastěji firmou Toptrans, DPD nebo WE-DO. O expedici Vás vždy informujeme emailem, kontrolujte si proto, prosím, i spam nebo nevyžádanou poštu. Součástí tohoto emailu je i faktura, kterou naleznete v příloze a která zároveň slouží i jako záruční list.


Bližší termín a čas dodání, včetně kontaktu na řidiče, Vám sdělí dopravní společnost. Bohužel nejsme schopni jakkoliv ovlivnit čas příjezdu kurýra.


Žádáme Vás, abyste si při převzetí zboží řádně prohlédli a zkontrolovali, zda nedošlo během přepravy k jeho poškození. Zároveň si, prosím, zkontrolujte, jestli označení matrace souhlasí s tím, co jste si objednali. Každá matrace je označena štítkem s jejím názvem a rozměrem. Pokud by k poškození došlo a bylo by opravdu velké, můžete zboží odmítnout nebo ho v případě menší závady přijmout. V tomto případě je však nutné s řidičem sepsat zápis o škodě (následně s Vámi celou záležitost dořešíme). 



Pokud zjistíte jakoukoliv nesrovnalost, vždy je nutné nás neprodleně kontaktovat buď telefonicky, nebo emailem, abychom mohli celou záležitost dořešit k Vaší spokojenosti.




Samozřejmostí je i možnost osobního odběru. Jakmile je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, zašleme Vám sms a email. Sídlíme na adrese Rybníky IV / 326, Zlín, místo bývalého Leska. Platbu přijímáme pouze v hotovosti a otevřeno máme ve všední dny 8 - 16,30 hodin.